söndag 10 oktober 2010

Ärligt talat...

... jag har ingen motivation till skolan, överhuvudtaget. Just nu sitter jag och gör psykologin, det sista för A-kursen. Men helt ärligt, jag har inga tankar eller någonting som jag i vanliga fall brukar ha, jag vet inte ens hur jag ska börja skriva! Engelska har jag till imorgon, psykologin tills på onsdag och sedan vecka 42 är det matteprov och högskoleprovet som gäller. Hjälp, allt kommer verkligen gå åt skogen. Okej, jag måste i alla fall försöka att vara positiv, men det går verkligen inte.

Dessutom så är jag helt slutkörd efter helgen. Det blev mer eller mindre party både fredag och lördag kväll och natten från fredag till lördag sov jag bara 3 timmar (!)... Noll motivation och jag & min kropp är helt slutkörd. Jag behöver semester!

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar